פתיחת עמותה / חל"צ
"שני בני אדם או יותר רשאים לייסד עמותה" – כך מציין רשם העמותות בפרסומיו.
העובדה היא נכונה, אך האם באמת כדאי ורצוי לבצע רישום עמותה חדשה עם שני מייסדים בלבד?
כמה עולה לפתוח עמותה?
איך בוחרים שם לעמותה החדשה?
מה צריך לקבוע בתקנון?
מה ההבדל בין מייסדי עמותה, אסיפה כללית, ועד עמותה?
מי יכולים להיות מורשי החתימה?
מה ההבדל בין ועדת ביקורת לגוף מבקר?
אז איך מתבצע רישום עמותה חדשה? למי פונים ואיזה טפסים יש למלא? כאן אנו נכנסים לתמונה
רשם העמותות קבע הנחיות רבות ומושגים רבים שחובה להכיר בעת פתיחת עמותה חדשה ללא מטרות רווח, וכדאי להוועץ עם מומחים בתחום לפני שייעשו צעדים שגויים שקשה יהיה לתקן בשלב מאוחר יותר.
רישום עמותה הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר בתהליך הקמת עמותה חדשה וחובה לעמוד בכל הכללים שקבע רשם העמותות, אך אסור לשכוח שלאחר רישום הגוף יש לבצע גם הליך של רישום כמוסד ציבורי במס הכנסה ורישום מלכר במס ערך מוסף, ולהם יש כללים והנחיות משלהם שכדאי להכירם עוד בשלב ייסוד העמותה, וזאת על מנת למנוע עיכובים מיותרים בהמשך התהליך.
אז איך מקימים עמותה חדשה?
משרדינו יבצע עבורכם את כל הליך פתיחת העמותה או פתיחת חל"צ.
שרותים משפטיים הכרוכים בהליך יבוצעו ע"י עורך דין.
את פתיחת העמותה החדשה יבצעו רואי חשבון הבקיאים בכל הנהלים וההנחיות של כל רשויות המס והמוסדות הממשלתיים.
רישום התחלתי נכון ימנע בעתיד בעיות בקבלת אישור ניהול תקין, קבלת סעיף 46, תמיכות ממשלתיות וכדו'.
אנו במרכז למלכ"ר נוכל למלא עבורך את כל הטפסים הנדרשים וללוות אותך
בכל תהליך הרישום עד קבלת תעודת הרישום.
התקשרו כבר עכשיו – 1-700-700-009